Solarni paneli od 0.30eur/w + pdv ... Strukturcom ... solarni paneli . proizvodnja struje . pv solar panel . fotonaponski paneli . energija . sunce . solarno napajanje . kontroler . invertor napona . oprema . solarni komplet . srbija . uvoznik . distributer . lager, strukturcom, strukturkom, termogenerator, proizvodnja struje toplotom .:.
Republika Srbija

-Nacionalni park Tara


Orlovača - Obrenovački put ... saobraćajnica sa tranzitnim pojasom

Ovaj predlog bi predstavljao kopiju zapadne Istanbulske saobraćajnice od aerodroma Ataturk do centra grada i predlažem da se za početak primeni na saobraćajnici od petlje Orlovača do Obrenovačkog puta.

Da pojasnim...
Saobaćajnica u Istanbulu koju sam pomenuo i cija se fotografija nalazi na početku ove stranice ima tri puta po dve ili više traka. Recimo da je tri puta po dve koje su odvojene ogradom ili zemljanim pregradama sa cvećem. Krajnje dve jednosmerne kolovozne trake sa po dve saobraćajne trake vode saobraćaj prema gradu ili prema periferiji i njihov sastavni deo predstavljaju isključenja iz njih i uključenja u te trake i drugih raskrsnica i ukrštanja saobraćaja nema.

Izmedju pomenutih krajnjih kolovoznih traka nalazi se tranzitna kolovozna traka sa dve saobraćajne trake koja nema nikakvih raskrsnica, uključenja ili isključenja več predstavlja direktnu tranzitnu vezu između centra grada i periferije. Tranzitna kolovozna traka se u pre podnevnim časovima koristi isključivo za kretanje vozila prema gradu dok se smer oko 14h menja u suprotnom pravcu kako bi vozila iz centra grada brže i lakše došla do perifernih naselja i time ekspresno rasteretila grad. Ovo bi takođe omoglo lakšem dolasku do petlje Orlovača koja dalje odvlači saobraćaj autoputem prema Bubanj potoku ili Obrenovcu.

Za početak bi trebalo izgraditi nove dve kolovozne trake na potezu od Orlovače do raskrsnice Trgovačke i Vodovodske ulice jer tu nije potrebno nikakvo prepravljanje saobraćajnih uslova već bi se te dve trake radile na pogodnm širokom tlu pored sadašnje saobraćajnice.

Isključenja i uključenja sa krajnjih saobraćajnica ka naseljima na uz magistalu bi se omogućilo podzemnim prolazima koji bi se nalazili na šest pozicija sadašnjih raskrsnica duž tog puta.

Time bismo dobili rasterećenje manjih saobraćajnica duž brda uz magistralu, poboljšali punjenje i pražnjenje grada ali i, što je najvažnije, povećali kvalitet života ljudi u obodnim i prigradskim naseljima.

Sledeći, malo komplikovaniji korak je izgradnja istog profila saobraćajnica od raskrsnice Trgovačke i Vodovodske do Obrenovačkog puta. Ukoliko to bude tehnički teško izvodljivo, potrebno je napraviti barem jednu dodatnu traku a onda saobraćaj regulisati svetlosnom signalizacijom tako da srednja traka menja smer u skladu sa potrebom kao što je to u primeni u ulici Kneza Miloša ili za posebne potrebe se može promeniti da bude odnos traka 4 prema jedan u korist opterećenja saobraćaju u špicu.

Mojpredlog.rs

Beograd

Kultura i turizam

-Gondola Avala - Vinča
-Interaktivni spomenik Dušku Trifunoviću
-Autoput Prepaid-kultura
-Srpska groblja u rasejanju

Kontakt

- slanje predloga
- kontaktiraj autora predloga