Republika Srbija
-Nacionalni park Tara
|
Tunel Kneza Miloša i podvožnjak Nemanjina
Koliko puta ste vozeći kola kroz Beograd razmišljali kojim putem kroz grad da prodjete brže pa izabrali neki od bulevara koji bi trebali da garantuju dobru protočnost i u tome se prevarili i pokajali? Iako ima dosta bulevara koji zaista jesu veoma protočni to na žalost ne bismo mogli reći za Kneza Miloša. Ova ulica ima prvenstveni problem sa ukrštanjem sa sporednim ulicam i ne poštovanja pravila ostavljanja prazne raskrsnice ukoliko nemate iguran prolazak kroz nju a što bi moglo da se reši pojačanim pristustvom saobraćajne policije i sankcionisanjem prekršilaca ovog pravila. Osim tog problema postoje još tri problema i to ukrštanje Kneza Miloša sa Bulevarom Kralja Aleksandra, Kralja Milana kao i sa Nemanjinom ulicom. Sve ove ulice i bulevari imaju veliku intenzitet saobraćaja i najmanja nelogičnost u toku saobraćaja čini ceo ovaj potes zagušenim. Osim ovoga, potrebno je napraviti i podvožnjak na raskrsnici ulica Kneza Miloša i Nemanjina tako da Kneza Miloša ostaje u nivou dok se Nemanjina ukopava počevši od zgrade CIP-a do raskrsnice Nemanjine i Resavske. Eventualno ukrštanje može ostati za šinska vozila zbog smanjenja uspona mada verujem da se i to može lako izbeći. Visinska razlika ove dve ulazne tačke bi bila 12m dok bi podvožnjak trebalo napraviti samo u širini ulice Kneza Miloša odnosno oko 32m. Ukupna dužina ovog podvožnjaka bi bila oko 240m. Ukoliko bi se držali ranije računice za tunele i primenili je u najgorem finansijskom slučaju odnosno poistovetili cenu tunela sa cenom podvožnjaka u celoj dužini, dobili bismo cenu ovog podvožnjaka sa prilaznim saobraćajnicama oko 2,4-3,6 miliona evra. Naravno, ako pričamo samo o podvožnjaku a ne o tunelu, ta cena je višestruko niža. I dalje se nadamo da će naše predloge pročitati i neko nadležan, pametan i preduzimljiv. Hvala Vam! Na sajtu se za ilustracije koriste fotografije sa Google Earth i Google Maps |
||
Beograd -Autoput kroz Beograd |
|||
Kultura i turizam -Gondola Avala - Vinča Kontakt - slanje predloga
|